+38 (044) 384 34 05
Психология и педагогика высшей школы Лекции Программа| Основы Актуальные Проблемы Задачи Предмет Развитие Принципы Педагогики Высшей Школы |
Яку роль у розвитку
Яку роль у розвитку особистості відіграє активність самої особистості? Розкрийте це питання, спираючись на Ваш власний досвід вузівського життя, теорію і практику сучасних педагогіки і психології.
Важливою характеристикою особист ...
Подробней...
Яку роль відіграють лідери академічної групи, відділення курсу, факультету у формуванні розвитку студентського гуртку? Які недоліки розвитку вашого колективу Ви бачите? Що потрібно для їх усунення?
Ролі формальних лідерів виконують об-рані чи признач ...
Подробней...
Як зміщуються акценти в мотивації роботи студентів вищої школи?
Згідно, І. Кону, професійне самовизначення людини починається далеко в його дитинстві, коли в дитячій грі, дитина приймає на себе різні професійні ролі, і програє пов'язані з ним поведінк ...
Подробней...
Як вирішуються суперечки між тим, хто вважає педагогікою науковою, й тими, хто вважає її мистецтвом? Аргументуйте свою позицію.
З семантичного погляду необхідно розрізняти педагогіку як теоретичну науку про виховання і практичну виховну діяльність як „м ...
Подробней...
Що таке навчальний план вузу. Розкрийте його структуру.
Навчальний план – документ, складений вищим навальним закладом освіти на підставі освітньо-професійної програми та структурно-логічної схеми підготовки, який визначає перелік і обсяг нормативних ...
Подробней...
Що таке навчальна програма вузу як державний документ.
Навчална програми – документ, який визначає місце і значення навальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність і організаційні форми вивчення нав ...
Подробней...
Що таке метод "вибуху" (за А.С. Макаренком)? Наведіть приклади вдалого і невдалого застосування цього методу. Метод вибуху. Обгрунтував і вперше застосував цей метод А.С. Макаренко. Під «вибухом» він розумів миттєве руйнування негативних якостей, негатив ...
Подробней...
Що є об`єктом наукового дослідження педагогіки вищої школи? Педагогіка вищої школи є наукою про закономірності навчання і виховання студентської молоді, тобто галузь, яка має забезпечити інноваційні процеси у підготовці еліти нації. Об`єктом наукового дос ...
Подробней...
Настановча лекція проводяться перед семінарами, конференціями тощо. Основне її призначення визначається необхідністю окреслити коло питань, проблем, які необхідно опрацювати, висвітлити на наступних заняттях. Тут може пояснюватись та обґрунтовуватись за ...
Подробней...
У чому полягають функції педагогіки як науки?
Педагогіка — сукупність теоретичних і прикладних наук, що вивчають процеси виховання, навчання і розвитку особистості. Функції педагогіки як науки полягають у : 1) теоретичному обґрунтуванні змісту, принципів ...
Подробней...
У чому полягає сутність колективу? Які закономірності його розвитку.
Студентська група як різновид соціальної ор-ганізації може розвиватися від своїх найпростіших форм - дифузної або номінальної до найвищої - колек-тиву. В кожній студентській групі т ...
Подробней...
У чому полягає регулятивна функція принципів навчання у навчальній практиці?
Регулятивна функція полягає у спостереженні за діяльністю студентів. Контроль у формі поставлених запитань, невеликих завдань, що дає змогу виявити рівень засвоєння студента ...
Подробней...
дд
Подробней...
У чому полягає відмінність семінарського заняття як форми організації навчання від середньовічного диспуту.
Семінарські заняття отримали свою назву від лат. seminarium, що означає розсадник. Вони проводились у давньогрецьких і римських школах як поєд ...
Подробней...
лллл
Подробней...
Слово «технологія» (від гр. techne — мистецтво, майстерність; logos — наука) у виробничому процесі означає систему запропонованих наукою засобів, способів і алгоритмів, застосування яких забезпечує наперед визначені результати діяльності, гарантує отриман ...
Подробней...
Навчання об’єднує процеси передавання, засвоєння, збереження і застосування інформації для розв’язання конкретних дадактиних завдань. Складовими навчання є викладання і учіння.
Викладання – діяльність викладача, спрямована на управління навчально-пізнав ...
Подробней...
Сучасна система вищої освіти розвинених країна (на прикладі США і Великобританії).
Система вищої освіти США надзвичайно велика і різноманітна. На відміну від інших країн, великої популярності набули програми 2-3-річної спеціалізованої підготовки у місцев ...
Подробней...
Самостійна робота студентів – це такий вид навчальної діяльності, що виконується студентами з використанням розумових і (або) фізичних зусиль як під час аудиторних занять, так і в позааудиторний час, за завданням і під контролем викладача, але без особист ...
Подробней...
Проблемне навчання – дидактична система, яка ґрунтується на закономірностях творчого засвоєння знань і способів діяльності на прйомах і методах викладання та учіння з елементами наукового пошуку.
Таке навчання передбачає проблемне викладання, тобто с ...
Подробней...