Автор

 

Касьяненко Анна
+380980028191
+380443843405
anna@amoretravel.com.ua

www.megastock.ru

Регистрация

Маркетинг | Лекції, шпори з маркетингу | Маркетинг послуг

Якість товару – здатність задовольняти споживчі потреби в процесі використання. Це є основною конкурентоспроможності. Якість вимірюється показниками, які характеризуються надійністю, функціональністю, економічністю, довговічністю, ремонтно-придатністю, ди ...
Подробней...

Функції ціни 1) Збалансування попиту і пропозиції 2) Стимулююча 3) Розподільча 4) Функція обміну Якщо попит зростає – ціна висока Щоб підвищити ціну треба підвищити якість товару, зробити рекламу Заснована на встановленні цін в процесі пререрозподи ...
Подробней...

Товарная упаковка Упаковка – це важливий інструмент реклами та реалізації продукції. Функції упаковки 1. - Дає можливість збирати товар в можливих обсягах 2. - Захищає товар при транспортуванні та зберіганні 3. - Полегшує використання продукції 4 ...
Подробней...

Товарна марка (товарні марки) – імя, назва, символ, малюнок, чи їх поєднання, які призначені для ідентифікації товари і диференціації від товару конкурентів У 1994 році Україна приєдналася до Паризької конвенції, яка контролює норми охорони промислової в ...
Подробней...

Процес розробки нового товару 1. Генерація ідей. Збір альтернатив – поле діяльности – аналіз – гарний результат 2. Фільтарція ідеї – аналіз зібраної інформації яким займаються фахівці, що вивчають позитивні і негативні сторони 3. Розроблення концепції ...
Подробней...

Ринкова ціна продукції - це важливий елемент комплексу маркетингу Ціна мотивує споживача здійснювати різноманітні кроки пристосування до ринку. В основі ціни полягає також і конкуренція. Ціна дозволяє охопити більшу частину ринку, а також надає здатніст ...
Подробней...

Споживач-король. Виробник - слуги, що допомагають споживачам зробити свій вибір Треба виробляти те, що можна продати Споживача потрібно запитати не про те, що б він хотів купити, а про те, з якими проблемами він стикається Інженери створюють вибір, а ...
Подробней...

З 1991 року в Україні широкого розповсюджується ринкова економіка). Почала формуватись нормативно-правова база ринкового середовища. Це дуже важливе підґрунтя, оскільки регламентують нормативну базу як в державі, так і на міжнародному ринку. 1992 р. - "П ...
Подробней...

Методи ціноутворення на продукцію в маркетингу Кілька є моделей відповідно до тих чинників, які визначають цінову політику 1) Модель, яка грунтується на витратах 2) Модель яка грунтується на попиті 3) Модель яка грунтуєтсья на конкуренції   А) метод ...
Подробней...

Ціна - найважливіший елемент комплексу маркетингу. Цінова політика стимулює споживача здійснювати різні методи пристосування до ринку.В основі лежить і конкуренція. Здатність охопити більшу частку ринку, здатність конкурувати. Досконало вивчається попит і ...
Подробней...

Маркетингова діяльність в організації розпочинається з дослідження ринку, поведінки споживачів, їх смаки і мотиви. Це допомагає вивчити потреби. Вивчає вчення і аналіз ринкових можливостей організації: вивчення вмісту ринку та частки підприємства на цьому ...
Подробней...

Принципи маркетингового дослідження: науковості поетапності оперативності комплексності регулярності економічності точності об'єктивності Міжнародна торгова палата та європейське суспільство з вивчення громадської думку та маркетингу розробил ...
Подробней...

Життєвий цикли товару на ринку: 1) Впровадження товару – найскладніший етап – нема прибутків 2) Зростання. Більше договорів, прибутку. Реклама все одно працює 3) Зрілість товару. Споживачем стає масовий ринок. Темпи виробництва уповільнюються. Достатнь ...
Подробней...

Маркетинг - ринкування (а не збут товару). Вивчення споживача, його потреб, встановлення ціни. Маркетинг - це концепція, це філософія бізнесу, це специфічна функція з набором засобів і методів роботи. З одного боку маркетинг - це економічне явище, яке пі ...
Подробней...

Рекламные ссылки

Аморе Тревел (Отпуск)

Аморе Тревел Тур Правда

 

 

ONLINE

тел. : (044) 384 34 05

моб.: (098) 002 81 91

e-mail.: w.ukrtrading@yandex.ru

График работы:

Пн.-Сб. с 8:00 до 19:00